środa, 8 czerwca 2011

Rewolucja w zarządzaniu czasem

Niezwykle cenna wskazówka - ode mnie, dla was wszystkich.

Drogi czytelniku! Jeżeli tu trafiłeś, to pewnie masz problem z niedoborem wolnego czasu. Jesteś na właściwej stronie! Oto rewolucyjna metoda, dzięki której Twój wolny czas wydłuży się wielokrotnie, wręcz zaprzeczając prawom fizyki!
































Zapewne ty też, jak ja jeszcze do wczoraj, miałeś ten problem: nie potrafiłeś znaleźć czasu na hobby, przyjemności, pracę zawodową, rozwój intelektualny czy prace domowe. Czas przecieka Ci przez palce i ani się obejrzysz, jak jest późno i musisz iść spać.




























Niektórzy próbują oszukać organizm i prawa przyrody, i wydłużają czas wolny śpiąc za mało, biorąc dodatkowy urlop, zaniedbując niektóre obowiązki (np. zmywanie naczyń). To bardzo zły pomysł. Niedobór snu sprawia, że wszystko robimy 2 razy wolniej i mamy de facto tyle samo, jeśli nie mniej, wolnego czasu, zaś przyspieszanie CPU kofeiną powoduje problemy z koncentracją. Niewykonana praca sama z siebie nie zniknie (chyba, że kupisz sobie zmywarkę, ale idę o zakład, że wtedy problemem stanie się wkładanie doń naczyń i jej opróżnianie, tudzież zakup tabletek itp.), a dodatkowy urlop powoduje prędzej czy później niedobór pensji (chyba, że mieszkasz w Polsce, co praktycznie oznacza, ze jesteś ebanym obibokiem, masz całe 26 dni rocznie urlopu i wolne w tak niezwykle istotnie dni jak Święto Zioła).
































Jesteś coraz bardziej sfrustrowany. Uważasz, że doba ma za mało godzin, albo że pracujesz zbyt długo. Chciałbyś mieć czasowstrzymywacz albo zmienić się w cyborga, żeby nie musieć spać. Niestety, wszelkie starania są niczym szamotanie się ryby w sieci i czujesz, że czas ma nad Tobą absolutną władzę.


























Masz jeszcze szansę to zmienić! Z moim absolutnie nowatorskim programem pożegnasz się raz na zawsze z tym dojmującym uczuciem frustracji i niespełnienia. Staniesz się na powrót panem swojego czasu wolnego.




























Posłuchaj, co o moim programie mówią moi dotychczasowi klienci:

Małgorzata P., lat 30
Pracuję 40 godzin tygodniowo plus przerwy na lunch, co razem czyni 45 godzin tygodniowo poza domem. Z powodów zdrowotnych nie mogę sobie pozwolić na oszczędzanie na śnie czy też większe dawki kofeiny. Brakowało mi czasu na naukę francuskiego, prace domowe, czytanie, a po całym dniu byłam niesamowicie zmęczona, bo byłam okrutnie zajęta. Dzięki tej małej wskazówce jestem w stanie wyciągnąć więcej z każdej doby. Już pierwszego dnia wyszorowałam łazienkę na wysoki połysk, zrobiłam pranie, odkurzyłam całe mieszkanie, przygotowałam sobie lunch na następny dzień i napisałam odjazdową notkę na bloga, a po tym wszystkim miałam jeszcze mnóstwo energii.


Gryzelda P., lat 6
Miau, miau, mgrrr? Miauuuuuuuu. Mgrrrr!
tłum. "Wreszcie jesteś, wysmyraj mnie za uchem i daj mi żreć.
























Przekonaj się już dziś, co potrafi mój absolutnie nowatorski Program Rozciągania Czasu Wolnego.
Tutaj powinien się pojawić link do PayPala i symbole kart kredytowych, ale ja wam oddaję mój program za darmo, bo taki już ze mnie frajer.






















Oto i moja genialna wskazówka - zastosuj ją, a będziesz miał więcej dnia w dniu!






















Oto i ona:

Nie włączaj komputera zaraz po wejściu do domu.



Chociaż czasem wydaje Ci się, że świat się zawali, jeżeli nie sprawdzisz wiadomości, przyjaciele Cię opuszczą, jeżeli nie wejdziesz na FB i GG, przegapisz epickie dżołki na JM i staniesz się pośmiewiskiem wykazując ich późniejszą nieznajomość - kiedy wchodzisz do domu, najpierw zrób to, co musisz, a potem odpalaj Internet. Zdziwisz się, ile przybędzie Ci wolnego czasu.

Swoją szosą, b. fajny film, polecam.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz