niedziela, 12 grudnia 2010

Expecto humorum

Potteromania ogarnęła nas bez reszty.


Jak już wcześniej wspomniałam, Świński Duet w ciągu ostatnich kilku miesięcy stał się prawdziwym fanclubem Harry'ego Pottera, a właściwie to sagi (ja osobiście jestem fanką Hermiony, a Przytulanka mówi, że Harry to p**da i Ron ma większe jaja od niego). Kot został nazwany Rogogonem, zwykła "k**wa" urosła do miana Mugolskiego Zaklęcia Bezradności, otwierajac drzwi wołamy "alohomora" i takie tam.

Wczoraj w drodze do kina na najnowszą część ekranizacji przygód Harry'ego Pottera snuliśmy rozważania na temat tego, jak wyglądałby polski Hogwarth i jak Harry mógłby się zabawić w Dublinie...

Hosted by imgur.com
Harry Potter i Czara Ognia

Ja wiadomo, specjalnością polskiego Snape'a i najbardziej uniwersalną miksturą jest Eliksir Wieloziemniakowy. Dzięki niemu możemy uskuteczniać wiele uroków i zaklęć białej i czarnej magii.

Legilimencja
- Masz, pij jeszcze, i jeszcze, i jeszcze....

Obliviatus
- Oszfak, co ja wczoraj robiłem?

Myślodsiewnia
- Bosz, muszę się napić, żeby zapomnieć

Klątwa imperiusa
- Pij, pij, będziesz łatwiejsza

Klątwa cruciatus
Dzień po zażyciu Eliksiru Wieloziemniakowego

Klątwa imperiusa, v2
- Cooo, ja nie zrobię?

Zaklęcie przywołujące
- Chono tu!

Zaklęcie odsyłające
- Idź w p**du!

Hosted by imgur.com
Bezdomny: change, change, change, change...
Przytulanka: Gościu, ja już się zmieniłem, tylko na gorsze!


Co do samego filmu, to jestem trochę zawiedziona. Fakt, jest straszny, efekty niezłe, parę detali zrobionych przyzwoicie (ojciec Luny Lovegood - omg, omg, omg, najprawdziwszy czarodziej-hipis), ale wykastrowali parę fajnych motywów (np. ręka Glizdogona) no i fabuła urywa się w połowie książki, zupełnie, jakby Harry naprawdę rzucił to zaklęcie:


Odradzam



DODATEK SPECJALNY

W zeszłą niedzielę na koncercie Acidów pojawił się pan z długimi blond włosami i lekko spłaszczonym nosem. Moja reakcja była tyle spontaniczna, co chamska:
- Ty, zobacz, Lucjusz Malfoy przyszedł!
Przytulanka na to, że on najpierw wziął go za Wiedźmina.

Hosted by imgur.com
Jeden z najbardziej wpływowych Śmierciożerców po godzinach

Dodatek nr. 2, służbowo
B: Muriel, try to use the wizard GUI
Muriel: Margaret, what is a wizard
Margaret (czyli ja): Teacher at Hogwarths


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz