środa, 30 lipca 2008

Wakacje, znowu są wakacje!

Tylko 2 tygodnie, ale mam zamiar je wykorzystać jak tylko się da. W każdym bądź razie, każda okazja jest dobra, żeby kupić sobie prezent... ;)

Na dobry początek dwutygodniowego urlopu przeszłam się co nieco po Grafton Street i zajrzałam do uroczej, 3-poziomowej księgarni. W ramach nagrody, że tak ciężko pracowałam i nikogo jeszcze nie zabiłam w swojej frustracji, kupiłam sobie mały prezencik. Voila:


Czytałam biografię autorstwa Hayden Herrera, widziałam też oczywiście film i uwielbiam twórczość tej pani. Nie mogę się doczekać lektury tego czytadła!

Jest to ostatni wywiad z malarką i reprodukcje niepublikowanych dotąd rysunków.

Kto jeszcze nie zna tej malarki, niech koniecznie pozna. Biografia pióra Herrera to z resztą fascynująca książka, którą się czyta jednym tchem, nawet, jeżeli nie gustuje się w biografiach.

Poniżej prezentuję mój ulubiony obraz pędzla Fridy Kahlo: "Samobójstwo Dorothy Hale".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz