sobota, 7 czerwca 2008

Okulary a la "przemoc w rodzinie"

Fashion jak się patrzy ;)

Jeden z bojowników JM w komentarzu do mojego profilu pisze:
co to kufa za moda z tymi okularami w stylu "przemoc w rodzinie"? ;>
Hmm, jako osoba żyjąca kompletnie obok takich rzeczy jak moda i nowe trendy, nie potrafię się wytłumaczyć z tego, co kreatorzy mody mieli na myśli. Wiem tylko, że takie okulary mi się podobają i są bardzo wygodne, bo dobrze osłaniają oczy od słońca i wiatru. Na wędrówkę nad irlandzkim morzem sa po prostu idealne!
Prezentuję moją unikalną kolekcję.


W stylu hippie


Okulary - Dunnes Stores, 4 euro; bluzka - 4 zł, ciuch-buda; apaszka - chyba też ciuch-buda, cena zapomniana
Pilotki (moje ulubione)


Okulary - Penney's, 3 euro; żakiet - ok. 30 zł, sklep na rynku; szalik - chyba ciuch-buda
Glamour

Okulary - Dunnes Stores, 4 euro; bluzka od piżamy - Penney's, 5 euro; bizuteria - znaleziona


Kwadratowe dla twardzieli


Okulary - Penney's, 3 euro; koszula - pożyczona od chłopa, który już spał; biżuteria - własne zbiory
Plastikowa biżuteria i tandetne ciuchy - czyli jak zrobić z siebie Irlandkę w jedne zakupy

Okulary - Penney's, 3 euro; t-shirt - Penney's, 5 euro; biżuteria - Penney's, ok. 3 euro za korale i spinki
Wytłumaczenie fenomenu mojej kolekcji jest raczej błahe: ja po prostu bardzo często gubię okulary, więc zawsze kupuję najtańsze i muszę mieć więcej niż jedną parę. A skoro tak, to czemu by nie zaszaleć? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz